ASSALAMUALAIKUM SEMUA. SENYUM-SENYUM SELALU

Sunday, December 4, 2011

Kau Muncul Lagi?


Assalamualaikum
malam ni syeeda sambung CERPEN na..hii
cer la baca dlu n pastu komen..


di saat aku mulai melupakan dirimu..mengapa tiba-tiba kau muncul?
Setiap masa aku memohon padaNya seandai kau bukan jodohku maka jauhlah kau dariku

YA.. memang kau semakin jauh dariku. Namun mengapa esmakin dekat di hatiku..??
KINI aku mula belajar melupakanmu..sungguh aku bukan siapa-siapa bagi dirimu..
aku hanya insan yang lemah..tak mampu ku usir dengan mudah setiap perasaan yg datang menumpang pada hatiku..

Aku akui aku bukanlah tergolong dlm mereka2 yg kau idamkan..aku hanya sekadar seorg wanita 
yg rendah diri..sentiasa tertunduk malu di khalayak ramai..aku tidak sombong, cuma aku malu

Aku mahu berlari jauh darimu..sungguh aku ingin. Namun ke mana harusku bawa pergi diri ini..
aku punyai tanggugjawab sendiri..
Lalu aku kuatkan semangatku. Memohon petunjukNya.

Namun aku yakin..bukan aku pilihanmu..teramat yakin.
kerna perkenalan kita yg amat singkat..tak mungkin kita bersama..
biarlah kenangan singkat yg kau ciptakan utk aku tersimpan erat di dalam lubuk hatiku
pergilah dikau..aku rela kehilanganmu
carilah gadismu..
aku sentiasa mendoakan kau bahagia

biarpun aku sengsara bertemankan bayang-bayangmu, aku redha 
sekurang-kurangnya dengan melihat dari jauh kebahagiaanmu itu, hatiku sedikit terubat
terima kasih...

semoga kita akan bertemu lagi
InsyaAllah

doakan aku bertemu jodohku
amin

p/s: masih tak feeling..huhu

Wasalam

No comments:

Post a Comment

 
Copyright 2020 Reserved to Syeeda Saniey Design By Cik Nurfarah