ASSALAMUALAIKUM SEMUA. SENYUM-SENYUM SELALU

Thursday, May 5, 2011

KEMUNCULAN SEMULA

Assalamualaikum

Wah indah sungguh petang ni... bumi Sintok dilimpahi airmata sang awan. Mungkin sang awan sedang berduka. Aku pula sedang berkurung dalam sangkar batu (bilik aku daa...) sedang membelek-belek adik manisku si buku.. Exam sabtu ni maaa..huhu

5 hari sudah cukup buat aku lepaskan semua benda yg dok bersarang dalam kepala otak aku.. sebab tu lah aku tak buka baby blog aku ni..cian dia.
Tak rindu kita ke?? Lama kan menyepi..maap dipinta semua..

Sebenarnya aku balik kampung jap.. dekat ja nu kat penang sana bah. Balik release tension jap, almaklumlah study week nii, rugi tak balik walaupun tak study sepandang kat umah. Yela ni masa nak bermaafan, mintak restu mak ayah ‘chek nak exam ni..doakan chek na mak, ayah’

Bila dah balik macam2 benda la terjebak..antaranya:
*makan durian paling mahal.. (aku lapaq durian, walaupun mahal ayah aku tetap beli, sayang ayah..)
*besday my mummy.. adik aku belanja makan ayam bakor..sedap sampai jilat pinggan tu..
*Pantai Merdeka + Tanjung Dawai + Pulau Sayak ..( ni kalau nak tau apa kena mengena ngan aku, tunggu entry seterusnya..!!!)

Walaupun sat(kejap) ja aku balik, tapi aku puas..segala masalah dah aku delete.. nak tau camna aku delete? Kucing2 aku tolong deletekan..hiii  erm kucing??? Korang fikir2kan la cam na diorang tolong deletekan masalah...hiii
K jumpa next entry.. nak sambung baca buku.. tata

wassalam

No comments:

Post a Comment

 
Copyright 2020 Reserved to Syeeda Saniey Design By Cik Nurfarah